Tuesday, September 27, 2005

< Mon ami a.k.a Mon Beau Frere >


Hello everyone.....
Yieeehaaa...
apa khabar korang sumer..
Harap-harap sihat la ekk...
Ni aku nak cite sket tentang brader yang suka naik motocross nihh...

Brader ni rajin jugak pegi tour kat hutan belantara...
So sapa yang nak ikut pegi tour dengan motocross ke boleh la call aku.. InsyaAllah...boleh la kitaorang organize trip untuk korang...team brader ni ada private cross trek kalau korang nak tahu..

Dah ahh, maleh aku nak citer panjang-panjang,nanti aku tulis lagi some information about brader nie..tp korang jangan salah paham plak...nie bukan gambor aku tahu...aku hensem sikit...heh..tp brader cute nie memang dah macam abang aku....selalu lepak dgn aku....yang sialnya aku je takde moto cross....siot betul...


P/s: for any further information about 'Motocross Trip' ,just e-mail me at peatdexter@yahoo.com

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.