Wednesday, June 29, 2005

Demam AF Kembali Lagi...................

Hello Sume....
Hahaha..... Saper kat sini yang suke tengok AF.................................
Pastu sokong Mawi pulak tu..... korang sume yang menonton AF3 tu, bebawak le jangan undi Si Mawi tu..... aku hairan camner dia boleh pulak popular tu...ramai kekawan yang aku dah tanyer,
diaorang sume sokong Mawi je..... kat tempat aku ade sorang brader nie....punye la minat kat Mawi sampaikan dah tampal gambor Mawi kat dinding Pusat Snuker yang dier keja tuh....
Pastu brader nie asyik AFundi Mawi pakai button 'R' Astro yang tokey snuker tu pasang kat situ.... bukan le aku jeles dier dapat undi... tapi aku benci nengok gelagat brader tue...asek-asek Mawi jugak yang disebutnye...

Perggh... macam tu sekali penangan Mawi nih...dah le nyanyi pun asek luper lirik jer... dah dua kali arrr Si Mawi tue buat hal camtu, Hattan ngan M nasir bole buat muker selamber badak je malam tue, kalau aku le jadik diaorang mahunye aku lompat naik atas kepala Si Mawi tue, pastu ketuk ngan kasut.. ....kalau nak diikutkan memang rancangan AF tu takder pun nak menyumbang untuk melahirkan bintang seni..nak menjahanamkan lagi ader arrr...yelah.. dengan menghasilkan tahi bintang... hai...camner la Si Idayu yang berbakat tue bole kuar plak...tak paham aku dengan mereka yang mengundi Mawi kat AF nie..agaknye samer je cam brader yang aku citer tadi tue....

Berbalik kepada citer brader tue tadi....ala yang minat kat Mawi tuh.... yang keja Snuker kat tempat aku tue.. Malam semalam kitaorang ramai-ramai tengok la Diari AF tuh..ala aku bukannye nak tengok pun...aku nak layan Rani Mukherje dalam Kuch-Kuch Hota Hai...tapi aper daa sial betul..diaorang bantai nak tengok Diari AF tue pulak...takper arrr aku pun tengok arr gitu-gitu... Waktu tue ader dia tunjuk konsert AF minggu ke berapa ntah yang Mawi nyayi lagu Amr Diad tue...Nour El Ain...la.. pastu ader arr tunjuk sket bedudak AF tu buat lawak-lawak gampang waktu diaorang sume training...

Nak dijadikan cerita....ader arr Si Mawi buat aper ntah..pusing - pusing jadik aper ntah aku pun dah tak ingat.. pastu brader nie..... ala korang ni brader celake yang keja Snuker kat tempat aku selalu lepak tue... punyer la seronok tengok action bodoh Si Mawi tue... aku pandang kat TV tue, aku tengok Mawi tue macam orang yang tak berapa cerdik...aku pandang pulak brader celake tue... aku tengok dier pun tak berapa nak cerdik macam Mawi jugak...hehe.... eloklah tuh sesama bodoh pastu sesama pegi mampus terjun lubang.....

Tetiba...jeng.....jeng....jeng..... ader member aku kat sebelah kata..."Ko tengok Mawi tue, macam tak cukup akal jer...." ujar member aku dengan selamba.....Hah..!!! ader orang yang sependapat dengan aku rupanya... kata aku.... (dalam hati jelah)...

Satu lagi bukti kebodohan Mawi yang nyata...bila Aznil suruh Mawi buat action camner dier jadik DJ kat Shopping Complex...Si Dungu tue pegi bantai buat menda lain....jadik pengacara AF la pulak...hai aper la bodoh punyer kayu....hahah...

Lastly, pesan aku kat "pengundi Hardcore" AF, korang pepandai le pikior bile nak undi...jangan main bantai mengikut orang lain jee... Jadilah pengundi yang bijaksana bak kata politician yang memang kemaruk nak menang tue "Undilah Dengan Bijak" walaupun kat dalam hati dier kata 'undilah saya'.....and...and...JANGAN UNDI MAWI......

To all Mawi's fans... this article isn't intentionally to broke down Mawi's reputation, just to reveal the truth... RETHINK..!!

2 comments:

DrugLord said...

emmm...tk sempat ropenyeh...
ape yg banyak sgt kerojer kamu tuh peat ooiii...
melatat je ko nih..
emmm...psl aketemi pantasia(versi pelat cine)
hahaha...aper lg ah yg ko merapukan tuh peat...
tpkn..although ko tuh tk suker kt af3 tuh...
tetap ko dpt peluang utk meluangkn mase menontonnye walaupun ade yg tk kene di hati ko..
ahahaha...
tk kate tk rase...

Anonymous said...

Let see...whos da stupid person here...u or mawi...elleh ckp english pon tak btol...nk ckp org laen bodoh laa ape laa... cermin diri dlu seblom kutuk org len...dhla ngk hindustan...